plugg, plugg och ännu mer plugg... :s

Idag slutade jag kvart över två och enda sedan jag kom hem, vid typ tre tror jag för jag gick rätt segt, har jag pluggat :s har samhällsinlämning och "omprov" på ett engelska läxförhör imorgon, INTE OKEJ!

haha jag kan ju inte annat än medge att det är mycket roligare att träffa kompisar och slappa i soffan än att sitta och plugga en hel eftermiddag. Men de kommer jag troligen gör aimorgon iallafall :D

Tänkte även göra min retorikläxa och ta en höstpromenad ikväll men de kommer ju typ bli mörkt och när jag är ute då så jag inte kan göra läxan, fär göra den i helgen istället ;)

Aja så intressant jag är då :p haha de känns som att det jag precis skrev var grymt tråkigt och ointressant men så kan det ju vara ibland ;)

Puss <33


Kommentarer
Postat av: t

Jag ser inte vad du skriver!!!!!!

2009-10-18 @ 19:07:38
Postat av: Bengt

CP-Sida

2009-10-18 @ 19:08:22
Postat av: Elin

konstruktiv kritik tack! Vad ska jag ändra för att det ska bli bättre? ;)

2009-10-20 @ 21:28:13
URL: http://littlesweete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0